Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Derma

SUMBANGAN DERMA PARTI KEADILAN RAKYAT PAHANG
Bank: Hong Leong Islamic Bank
Account: 1120 100 7698

SALAM PERJUANGAN BUAT TEMAN-TEMAN

Hari ini secara rasminya aku mempunyai blog sendiri. Terasa amat kerdil diri ini. aku dilahirkan di sebuah perkampungan di Pekan, Pahang. Waktu persekolahan dahulu langsung tidak kedapatan kemudahan internet. Bukan zaman komputer. Semasa di universiti pun assignment masih tulis tangan. Zaman berubah. Sekarang ini maklumat di hujung jari. menerima dan menghantar. Terasa ketinggalan. Walau sekarang orang dah pakai yang lebih canggih namun adanya blog ini aku terasa amat gembira. Terima kasih Kak Mie...(suarahatisalmie.blogspot.com) yang telah menjadikan angan-angan dan impian aku menjadi nyata. Akan aku jadikan blog ini medan untuk menurunkan pandangan dan idea untuk dikongsi bersama kalian.

Sekarang ini aku sedang menunggu ketibaan Chegu Bard dari KL. Kami sama-sama akan ke Dungun untuk sesi Ceramah Umum malam ini.

Sekian,

Salam Reformasi....

0 comments: